Tema: Re: Priemimo-perdavimo aktas ir pasekmes
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-25 17:30:12
vis delto labiau pritarciau Lauris nuomonei, kad maksimaliai susirenki irodymus, kad ta iranga tu perdavei, sumontavai ri visaip kitaip ji yra pas A. Realiai tu cia atlikai pervezimo paslauga. Tu atsakingas tik pergabenimo metu yz ta iranga, o paskui jau tegul aiskinasi a su b. Situacija apsunketu, jei tu neturi jokiu dok, kad iranga buvo sumontuota pas a.
tau padeti galetu jei turetum: irangos montavimo sutarti su a, israsei jam saskaita uz irangos montavima, turi priemimo perdavimo akta, kad a iranga prieme (ar bet koki kitoki irodyma). Kaip papildomi irodymai gali susiveikti sutarti tarp a ir b imones, kurioje ryskiai matytusi, kad ta iranga uzsakinejo ir tiesioginis pirkejas yra a, o ne tu. Taip pat gali susipasudinti visus susirasinejimus meilais ir pan. I sju irgi gali buti matyti, kad tu atlieki tik montavimo darbus, kad a prase taves paiimtiiranga ir t.t.
O siaip rasai atsakyma teisininkui, kad tu buvai igaliotas tik paimti iranga is b ir ja perdavei a.

T:)