Tema: Re: OFF: manau, kad cia protingiausias newsgoupas, todel paklausiu...
Autorius: Giedre ir Ko
Data: 2009-03-23 13:06:04
Ui kiek cia visko prirasyta... hm nezinau gal cia apie kokia ne ES sali
kalbama, bet mano atveju nieko panasaus nereikejo...cia labiau i
universitetu reikalavimus reikia zvalgytis, pzv mano atveju universitetas
pats siuntinejo formas, kurias as turejau uzpildyti... na zinoma dar is savo
puses diplomas su pazymiais ir t.t. (vertimus berods ankstesne mokymo
istaiga patvirtino, nors nesu tikra), bet kad reiktu sudeti apostille is URM
tai net nesapnavau :))