Tema: Re: Kaip VDA studentus apiplešinėja
Autorius: ledasl
Data: 2009-03-23 10:06:18
nezinau, kaip ten vadybos, bet IT tikrai taip nera.
visokiu laboratoriniu darbu kopijas jie privalo saugoti, bet ten nieko
mandro nepridarysi.
O kursiniai ir baigiamieji jau visai kita kalba. Yra buve atveju, kai buvo
rasytos specialios konfidencialumo sutartys, darbai rodyti tik tiem
asmenims, kurie butinai turejo pamatyti ir apie teises nusavinti niekam net
minties nekilo.