Tema: Re: mokesciai mokesciai..
Autorius: Tomas
Data: 2009-03-18 12:56:26
Apsimoketu aishku. Toks ten ir idomumas tu budu - draugas nuima ish
saskaitos ir atnesha grynais, ir paduoda tau i rankas. Tokiu budu valstybe
ne tik negauna naujuju sugalvotu mokesciu, bet ir negauna to 15%, kuriuos
gaudavo seniau, ir butu gavusi dabar, jei nebutu pradejusi ishsidirbinet su
visais tais PSD bei SDI mokesciais.