Tema: Re: Mokesciai uzdirbus is valiutu???
Autorius: kurmis
Data: 2012-12-20 19:38:50
Hm, kita vertus jei ne FOREX, o bankely grynais issikeiti tai turbut jokiu
verslo pozymiu ir nepasimatytu. Velgi, idomu kokiom sumom be klausimu galima
grynais valiuta keist. Klausimas grynai vardan mano smalsumo patenkinimo,
jei ka :)

--
Automobilių aksesuarai, signalizacijos, parkavimo sistemos, elektronika,
montavimo medžiagos, garso ir vibro izoliacinės medžiagos el. parduotuvėje

Prekiaujame Sheriff, Challenger, Terminator, Phantom, Fighter, SGM Techno
produktais.