Tema: Re: Tinklapių crawl'inimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-12-18 13:24:44
Del shito reiktu skaityti nutarti ir ant kiek tai galima pritempti prie
klausime destomos situacijos "asmeniniais, nekomerciniais tiksliais".

"scrp"  wrote in message news:kapg2l$kr5$1@trimpas.omnitel.net...

o kaip del sito:
http://vz.lt/article/2012/11/8/precedentas-uz-pasisavinta-turini-priteista-130-000-lt-kompensacija

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Praktiskai jokiu problemu.

"Baterijas"  wrote in message news:kan6dp$l0c$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
asmeniniais, nekomerciniais tiksliais, noriu nuskaitinėti įvairius
tinklapius. Ne kitaip nei google ir kiti paieškos varikliai daro.
Apsiribosiu tik lietuviškais tinklapiais.
Kokios potencialios problemos man gresia nuo supykusių tinklapių savininkų?
Kokiu pagrindu mane gali po teismus patampyt? Gal žinote susijusių teismo
nutarčių į temą?
Būtų nuskaitoma tik viešai platinama informacija, ji skelbiama niekur
nebūtų.

Ačiū.