Tema: Re: vaiku filmavimas darzelyje
Autorius: ramunas
Data: 2012-11-11 12:07:24
vaiku auklejimo knygu prisiskaites narkomanas :) vaiku dresuotojai kitaip
pavadinciau :)

"Aras"  wrote in message news:k7ihqa$slm$1@trimpas.omnitel.net...

Ir ka ta 1,5 metu lialka supranta, kad negalima zaislu is brolio atimineti?
Net brolis ir tas dar ziopliukas. Cia sakau is savo patirties, pas mane jau
4 ir 7,5.
Manyciau, kad pagrindine problema, vis del to, yra demesio trukumas. 1,5
metu pyplys nesuvokia dar tu zaislu kaip nuosavybes.
Stebek situacija, pabandyk kelis kartus ne i kampa statyti, bet nukreipti
demesi mustyniu pradzioj, sudomink vaikus ir pamatysi, kaip musimosi
problema dings.

Dar bandau speti, kad mazoji daznai "zirzia" be jokios priezasties...