Tema: Re: kvietimas i teisma
Autorius: Nikodemas
Data: 2012-10-27 15:26:29
nėra ko ten bijoti. ten didelė byla, bus 50+ liudininkų ir taip toliau.
aš tą dieną negaliu būti teisme ir nieko naujo jiems pasakyti negaliu.
ar normaliai galite atsakyti, ką reikia teisiškai daryti, kad neiti į
teismą.
jei advokatas ar prokuroras prisipis, tai čia jau nieko nepadarysi.
pabandyti galima.

"NicMC"  wrote in message news:k6d9tf$rlr$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.10.25 22:44, pjezo wrote:
> :) jei jau gavo kvietima- niekam neidomus bus jo rasinejimai. o
> kadangi byla baudziamoji, ir subjektas matomai neturi Venckienes
> talantu- bus atvesdintas policijos ir verks kad pats neatejo:)

Nu kodėl, būna, kad ir patenkina tą prašymą. Bet jei koks advokatas
užsispirs, kad tavęs reikia, ar sugalvos patempti procesą, tai jau teks
tik sirgti.