Tema: Re: Mokesciu inpektorius-teises, pareigos
Autorius: Gintas
Data: 2012-09-22 22:14:43
sutinku. Taciau:
 a) ar bet kuriam daunui , bedus i tave pirstu, mokesciu inspektorius ziures tavo banka, deklaracija s ir t.t ir pan. ? Ar uztenka, kad as, nuejes i mokesciu inspekcija nusistebesiu, kad tamsta valgai ne pagal pajamas, gera kepsni?
b) kokias galias turi mokesciu inspektorius? Privalau jam rasyt pasiaiskinima, uz kieno pinigus vakar mergu issikvieciau ar lai jis irodo, kad tie pinigai buvo neteisetai uzdirbti? Privalau atskleisti kiek per menesi pravalgau, ar lai jis man parodo, kad pernelyg prabangiai valgau?