Tema: Re: riba tarp pazadu ir melo o gal pasityciojimo
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-17 16:47:49
"3brolis" <3brolis@one.lt> wrote in message
news:gpoc3n$dvi$1@trimpas.omnitel.net...
> sveiki , kur rast riba  tarp melo ir pazadu ar kitaip tariant pazado
> nevygdymo ..kaip tai traktuoti skunde akcininku valdybai ar kaip ji ten :)
> .....    taigi pasaka prasideda .....
>
> tarkim dirbu  vienoje firmeleje  gal kokia 10 metu ir jau kokius 2 gal 3
> metus   turiu tiesiogini direktoriu ...
> tas tiesioginis direktorius jau greit metai kaip .. zada pakelt bazini
> atlyginima!!
> ty pirmas kartas buvo..jau kai siektiek priprato prie pareigu o netycia
> paklausiau kodel gavau tiek mazai  $ (kintama dalis dar yra prie bazinio )

Yra normaliai darbo sutartyje apibrezta kaip skaiciuojama ta dalis?

> jis sako   tau reikia kelt atlyginima nes jis  nuo priemimo i darba  tau
> nera keltas,.. netvarka !!  todel jau kita savaite bus tau perskaiciuotas
> ...   laukiu  1 sav 2 sav nieko  .isidrasinau klausiu   na kaip ten ..
> aatai jo jo  cia keliem kelsim tai cia tu pirmas, jau tau   paruostas tai
> va jau kita savaite jau .... dar 1 sav 2 -3    vel tai  kaip cia ?? kur
> atlyginimas?  tai jau kita savaite ty pirmadieni jau bus perrasyta darbo
> sutartis ..ok laukiu  ...na ir taip puse metu ...

nepyk, bet paemus savo darbo sutarti perkelt ja i wordą bei pakeist kelis
skaiciukus galejai pats per valanda po darbo. Tada butu uzteke padet
parasiuka direktoriui ir tau nueit i buhalterija...

  sukrove papildomu darbu
> kuriu neapsiemiau dirbt tai algos pakelimu vel suviliojo  ..aisku eilini
> karta pazadais ... na ir atejo krizinis periodas :(  .. ir viena diena
> vietoi jau tokio apsistovejusio atlyginimo gaunu zenkliai mazesne suma
> ..aisku skambiju ir klausiu kodel ...tai viskas ok biski perskaiciavimai
> cia kad badu nemirtum ... o tai ko truksta    su avansu gausi likusia suma
> ir dar tai ka netycia nesumokejom praeita menesi ...laukiam avanso   ....
> nera :(    klausimas jam ...kodel !!!!

Sory, bet rodos ne i tas duris beldiesi.. gal i buhalterija reiktu?