Tema: Re: Subtilybės rašant pareiškimą dėl sukčiavimo
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-13 11:12:05
Nukentėjusiojo pareiškimas - tai tik vada pradėti ikiteisminį tyrimą.
"Tyrėjai", tik nustatę, kad yra pakankamai duomenų įtarti esant padarytą nusikaltimą/nusižengimą, toliau išrūšiuos, kas kam kaip.
Turės dar būti tavo prašymas pripažinti nukentėjusiuoju, tik tada jau ten rašysi, kiek netekai, ką tau atiduoti, ir plius dar laisvos formos prašymą pripažinti tave civiliniu ieškovu toje byloje (jei neatlygino padarytos žalos, tame tarpe ir neturtinės).

J.