Tema: Re: geltona
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-12 16:45:30
taisyklės.
aš gi nesakau, kad jie tyčia važiuos tau į šoną.
bet debilas tuo ir debilas, kad jis nekontroliuoja situacijos.
jei mentai nemato - gazą spaudžia tiek, kad į medžius nuskrenda, jei tris kartus toj vietoj
pažeidžiant taisykles nieks nenubaudė, tai ketvirtą kart važiuodamas dar ir signalins tau,
kad tu jam trukdai. neveltui avaringiausios nereguliuojamos sankryžos. todel saugiau yra -
sustabdyt eisma, gaišint laiką, ir leisti važiuoti tik vienam srautui, nei, kad patys išsivažinėtų.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gpamks$df9$1@trimpas.omnitel.net...
O tai kas trukdo dabar tiems debilams važiuoti per raudoną?