Tema: Re: Parasas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-12 13:42:48
Grafologinei ekspertizei nustatyti kuria ranka pasirasyta - kaip tris
pirstus apmyzt.
Del elgesio - turiu galvoj, kad sakykim buvo pasirasyta sutartis. Zmogus
teigia, kad tai ne jo parasas. Taciau ish jo poelgiu pries pasirsasant
sutarti ir po jos galima spresti kaip buvo ish tiesu. Nors kalbeti galima
tik apie realia situacija. Nes ash irgi galiu ateiti pas dantista, paklausti
kiek kainuoja jo paslaugos, o po to atsiskayti moketi, nes man Fredas
pasake, kad jis man pazadejo viska padaryti uz penkis litus. Taip ?