Tema: Re: klausimas - 2
Autorius: Laimis
Data: 2012-06-15 21:52:51
Pi. rašė:
> as asmeniskai gyvenu mieste ir zole pjaunu po darbo t.y. ~19 val.
> o ir kalba ejo apie privatu nama ir privatu kiema, ne daugiabucio keima.
> zinai nors viena nubausta uz zoles pjovima, kad drumste viesaja rimti?

Panašu, kad nesupratai esminio momento. Nubaudžia ne todėl, kad tu
pjauni žolę (jis pjauna žolę! po 19 h! Nieko sau įžūlumas!) bet todėl,
kad tai *trukdo* kitiems. Viena yra tavo privatus kiemas ir keli
normalūs, supratingi kaimynai, kurie toleruoja tavo keliamą triukšmą, o
jei tikrai reikėtų (atvažiavo neramus anūkėlis ir užmigo), tai gal net
ateitų ir paprašytų to nedaryti. Jie *nesiskundžia*, o jei ir pyksta,
bet policijos nekviečia. Tai kas tave ir kodėl turėtų bausti? Kad tu
pjauni žolę 19h?!
Visai kas kita, kai tai yra tankesnė vieta ir daugiau įvairių kaimynų,
kurie nebūtinai visi yra tokie kantrūs, patenkinti triukšmu
gyvenamosiose patalpose, tad neapsikentę (o ypač, jei paprašytas įjungi
durnių: nieko nežinau, mano kiemas, darau ką noriu) pagaliau
pasiskundžia. Daugumos ramybės interesas (viešoji rimtis) tikrai
nusveria individualųjį interesą šūkauti ar pjauti žolę. Tad nereikia
piktintis ir stebėtis, kad tokiu atveju atvažiuoja policija ir „iš
akies“ pasako, kad „gluši motor“ ir dar surašo protokolą, nes kaip jau
rašė Cube, tam tikrai nereikia matuoti decibelų.