Tema: Re: Ramybes valandos
Autorius: Rrr
Data: 2012-06-07 15:26:08
Rytas iki 12h is viso sucks, salta, rasa, visi apsimiegoje, shudinas jausmas atsikelus, tie shudini rytines saules spinduliai, 6-7h ryto isejus i gatve, atrodo, kad isejai i miesta po kazkokios apokalipses, kai beveik visi ismire arba vaiksto pavieniai zombiai. Nesuprantu kodel oficialus darbo laikas yra nuo 8h? Kam to reikia? Nu bent nuo 10, bet ne nuo 8.  Ir mokyklos, studijos, atsimenu dar pries 8 prasidedavo, nueini ir miegi, nafig to reikia? Dirbu nuo pietu dabar, bet uztat iki veliau - tikrai esu patenkintas.