Tema: Re: Del atostoginiu skaiciavimo
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-22 09:28:22
tures pasiskaiciuos mazdaug "priklauso atostogu kalendorinem dienom" lygu 28 kd /365* "dabtas laikas imoneje kd"
Kompensacija uz nepanaudotas atostogas mokama uz darbo diena (kaip ir atostoginiai apmokamos tik darbo dienos) tai KD*0.7 (jei 5 darbo dienu savaite) ir turi darbo dienas.
Grubiai 28/12*4 men (faktiskai skaiciuojama dienomis) priklauso 9.3 kd, kompensacija uz 6.5 darbo dienu.

uz atostogas mokamas vidutinis du, kuris skaiciuojamas is 3 menesiu duomenu. I vidurkio skaiciavima neieina atostoginiai, ligos pasalpos.

T:)