Tema: Re: q:Sugadinti baldai
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-21 11:50:11
Tai juk normali praktika ivykus kokiam nenumatytam ivykiui, avarijai, kuo greiciau pranesti kaltininkui, nukentejusiai saliai, draudimui ir pan. Tam tinka bet kokie rysio "kanalai" svarbu kad tai butu kuo greitesnis budas informuoti ir kuo patogesnis paciam tau (kad galetum pasitikslinti tolimesnius zingsnius, aptarti situacija, pakvisti ju atstova paciam isitikinti faktu). Sekantis paprastai zingsnis kad ir buitiskai fiksuoti faktus, padaryti nuotraukas, nufilmuoti, butu gerai su laiko atzyma ir pan. Jei yra liudininku paprasyti ju kontaktiniu duomenu, kad reikalui esant galetum susisiekti su jais. Na ir paskui jau eini pagal instrukcijas pildai pretencijas, rasai prasymus ir pan. Jei kita puse nesutinka ir jau pradzioje jauti konflikta, renkiesi kuo daugiau dokumentiniu irodymu, kvieti anstoli aplinkybiu fiksavimui, samdai ekspertus ir pan. Bet cia jei rimti gincai ir vertos sumos. 

T:)

"Trolis" <Trolis@misk.as> wrote in message news:jpctmv$3k5$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message 
> news:jpctfb$39b$1@trimpas.omnitel.net...
>> na vietoje to, kad cia trolinti jau galejai ir paskambinti. Tada ir 
>> zinotum kas ir kaip, gal jie sutiks su pretenzija, gal pasius nx.
>> Siaip jau rastu parasyta pretenzija yra geriau nei telefoninis poklabis, 
>> bet asmeniskai pirma pasiskambinciau ivertinimui ar verta rasyti.
>> Faktu fiksavimas nuo buitines fotogarfijos su data ir laiku, iki anstolio 
>> iskvietimo fakto fiksavimui :) Spresk pats.
> 
> Ačiū. Jau paskambinta, sukalbėta. Kaip tik vietoje netyčia pasipainiojo jų 
> vadybininkės, kurios dar ir pačios faktą užfiksavo.
> 
> Tiesiog galvojau greitesnę ir NEŠALIŠKĄ pagalbą gaut :) 
> 
> 
>