Tema: Re: Baudos forma...
Autorius: Shadowed
Data: 2012-05-19 23:46:40
jep, bakas sausas. O del draudimo tai masina mano, ir draudimas mano. Masina
jam reikalinga kad nuvaziuotu i soda zole nupjaut. Nera kam daugiau, tevai
uzsienin emigrave, jis baigs mokslus is paskos vaziuos. Stengiuosi kuo
greiciau visus saviskius is skyles vadinamos lietuva isgrust. O del 50 lt -
tai gal pervesk jam i sask kad toks turtingas ? Gerai tu postrigaut kai
pinigu xot zopoj zhuj...

"KEdas"  parašė naujienų news:jp8o7n$3cu$1@trimpas.omnitel.net...

Tai liepk nustumti mašiną nuo vejos, nes panašu, kad bakas sausas ir
sava eiga nuvežti nepavyks.

Tu pats galvoji ką rašai? Jei žmogus neranda 50Lt baudai (=11 litrų
kuro), tai kam jam mašina reikalinga? Draudimas studentui kiek per
mėnesį kainuoja?
Neskurdink brolio nemokamai duodamas narkotiką, atimk tą kibirą.