Tema: Re: sutartis butuoju laiku
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-15 13:39:21
fiksavimas paprastas - nepasirasyti.
Visi kiti - manau yra tik issidirbinejimas. Priklausomai nuo situacijos, ta pasirasyma atgaline data nelaikyciau kokiu pazeidimu ar spaudimu, juk galima ir siandiena susitarti, kad nuo geguzes 1 dienos mano atlyginimas didesnis/mazesnis ar pareigos keiciamos, ar nustatoma atostogu tvarka ir pan.

T:)