Tema: Re: Senas skolos rastelis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-14 14:47:39
Duoti originala. Laikinosios priemones praktiskai nepasiteisina - ypac jei
skola nediele.

"cD-r0m"  wrote in message news:joqoiv$858$1@trimpas.omnitel.net...

Dėkui, alaus tau skolingas būsiu :) tikiuosi paskutiniai klausimai

> 4. "jokie įrodymai nepateikiami." tai kada juos reik pateikt?
>
> Tavo skolos rastelis jau sueina kaip irodymas.

Man jo nuorašą, paprastą kopiją ar originalą duot? Ir kaip tiksliai tada
šitą suprast? Forma nenumato pridedamo raštelio:

1. Duomenys apie žyminio mokesčio sumokėjimą.
2. Dokumentai, patvirtinantys teisę atstovauti, jeigu pareiškimą paduoda
atstovas.
3. Pareiškimo egzempliorius (kopija) skolininkui (išskyrus atvejus, kai
procesinis dokumentas pateikiamas elektroninių ryšių priemonėmis).
Prie pareiškimo dėl teismo įsakymo išdavimo jokie įrodymai nepateikiami.

Ar verta prašyt pvz šaldyt sąskaitas ar dar kažką, ar vistik geriau tik
skolos prašyt ir tikėtis kad mažiau kliūčių bus? Kaip praktika rodo?