Tema: Re: Vairavimas, turint viena paralizuota ranka
Autorius: Night
Data: 2012-05-08 13:30:20
Panasi situacija - kaimyne musu gatveleje pastoviai vaziuoja rezimu gazas-dugnas, kadangi ten pat
daznai zaidzia mano vaikai - neramu siek tiek. Kalbejimas nepadejo, tik kuri laika sveikintis buvo
nustojusi... Yra zinoma, kad ponia turi tik viena matancia aki (visualiai to nesimato). Nesakau, kad eisiu
kur nors skusti, bet idomu pasidare, ar jai is viso galima vairuoti.