Tema: Re: .lt domeno registravimas, kai yra firma tokiu pat pavadinimu
Autorius: simutis
Data: 2012-04-11 18:49:17
O jei ne bendrinis, bet yra toks UAB? Planų parduoti nėra, bet būtų naudojamas komercinei veiklai.

Esmė, kad padarius įdirbį įmonė paskui nesugalvotų pasisavint to domeno.

Ar pamiršt šitą reikalą?

"FX"  wrote in message news:jm43ge$4ro$1@trimpas.omnitel.net...

To nereikia, bendriniai zhodzhiai yra bendriniai svarbu nespekuliuoti
akivaizdzhiai domenu ir konkurencines veiklos ar kokios nors zhalos tos
ymones verslui per domena nedaryti :)

FX

"OgOwAu"  wrote in message news:jm4375$4id$1@trimpas.omnitel.net...

Nori buti ramus :) susigalvoji  karaujo klana kaip prekini ar dar biesas
zino koki zenkla
Registruoji ji
ir psio ...:) ta II gales susideti savo pretenzijas i minkstas vietas....

On 2012.04.11 16:52, audrius wrote:
> sveiki,
>
> yra noras uzregistruoti .lt domena, kuris susideda is 2 zodziu, tarkim,
> abu yra bendriniai kaip pvz "kraujo klanas" :) butent linksniai atitinka,
> abu daiktavardziai, pats tinklapis butu susijes ir su "krauju" ir su
> "klanu".
> dabar apsidziauges varau pas registratoriu bet pries tai netycia surenku
> googlej situos du zodzius ir matau, kad nuo senu senoves yra kazkokia
> individuali imone tokiu pat 1:1 pavadinimu (aisku domeno neissipirke)
>
> klausimas:
> [...]

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 120411-0, 2012.04.11
Tested on: 2012.04.11 17:07:33