Tema: Re: butas ir isiskolinimai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-06 15:35:07
Tai man ir labai keistas toks pareiskimas, nes pirkejo nieko neiparegoja, o
pardavejui jokiu lengvatu irgi nesuteikia.

"kef"  wrote in message news:jlmnnb$6d8$1@trimpas.omnitel.net...

Ka trukteleti? Notara? Pazymos ejo ne notarui, o pirkejui. Pirkejas
informuotas kad sitam :

... uztikrinti pardavejas turetu pateikti pazymas. Tingejimas nesti pazymas,
tikejimas pardavejo zodziu, ar pan - tarpusavio susitarimo ir sutarties
derinimo/koregavimo reikalas. IMHO labai gerai kad reikalingu/pageidautinu
doku sarase notaras pamini ir tas pazymas. Nera pazymu, tai kodel pirkejas
turi pareiksti kad pardavejas atsiskaite uz komunalines?