Tema: Re: Mokslai
Autorius: ManXP
Data: 2012-01-26 20:57:05
Dabar leidzia, matomai ns is gero... :)

"tOMZY"  wrote in message news:jfrrrc$eie$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tame pačiame paminėtame VDU per 6 metus irgi nesusidūriau. O čia ar tik
ne vienintelis universitetas, kur bent anksčiau nebūdavo galima perlaikyt
egzaminų - iškart skola, jei neišlaikai.
Bet tikiu, kad tie, kas galvoj košės neturi,  suranda būdų kaip susidurt su
korupcija.

"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message
> su tokiu korupcijos lygiu musu univeruose nenustebciau kad cia situacija
> kaip regitroj ar kauno ligoninej- kad kitiem dingtu noras nemoket.

Mokiausi, nesusiduriau su korupcija. Regitroj- nu ble irgi nesusiduriau.

Nu tu NE PA TI KE SI- turiu du vaikus, pats einu ir dar zmona eina- nu mes
nesusidurem su korupcija ir ligoninej (tiksliau poliklinikoj)

Vilnius.