Tema: Re: avys sveikos, vilkas sotus
Autorius: Tomas
Data: 2012-01-23 14:11:13
kaip suprantu natura nesigauna. mano supratimu - imone parduoda auto kazkam,
pvz. sutuoktiniui etc., virtualiai gauna pinigus ir virtualiai ismoka alga?
PVM nera del to, kad buvo naudojamas kaip ilgalaikis turtas? Ar del to, kad
jis jau buvo sumoketas perkant(dyleriui)?

"Ekovila" <info@ekovila.lt> parašė naujienų
pranešime:jfjeud$mck$1@trimpas.omnitel.net...