Tema: Re: Autorinių teisių apsaugojimas
Autorius: ejs
Data: 2012-01-19 15:18:04
2012.01.19 10:13, Martozo rašė:
> Rašomas mokslinis darbas. Yra įtarimų, kad gali būti nusavinta dalies
> medžiagos autorystė. Norima nuo to apsisaugoti. Kol kas kyla tokios
> mintys: 1. Darba supakuoti ir išsisiųsti sau registruotu paštu. 2.
> Darbą pasirašyti elektroniniu parašu su laiko žyma. Čia tokia
> problemėle, kad dažniausiai nėra susimokėjimo vienkartiniam atvejui
> (bet kuriuo atveju reiks susikurti acc su tam tikra pinigų suma). O
> gal aš klystu? Gal yra nemokamų tiekėjų, arba tokie kurie leidžia
> vienkartinį susimokėjimą?
>
> Kuris iš šių variantų yra geresnis (įrodinėjimo lengvumu teismo metu)
> [...]

priklauso nuo rašytojo statuso.
Kaip taisyklė, darbas kaip kūrinys yra institucijos nuosavybė. Autoriaus
teisės išlieka tiek, kiek neprieštarauja sutarčiai tarp Autoriaus ir
institucijos.

Ergo:
1. studentiški moksliniai darbai yra institucijos nuosavybė;
2. mokslinį etatą užimančių asmenų moksliniai darbai yra institucijos
nuosavybė;
3. pedagoginį etatą užimančių asmenų moksliniai darbai yra institucijos
nuosavybė tik tuo atveju, kai autorius tai aiškiai nurodo darbe;
4. kitų institucijos darbuotojų moksliniai darbai gali tapti
institucijos nuosavybe, autoriui sutikus.

--
ejs