Tema: Re: siaip klausimas
Autorius: Vytautas
Data: 2012-01-10 02:37:18
Ermitazas ant kasos cekio deda antpauda kad preke neisduoda ir gali pasiimti
kad ir po 3 dienu turedamas kvita. vat be kvito vargu ar pavyktu paimti, nes
paemus ant kvito uzdeda antpauda kad preke isduoda, o kas gali zinoti ar tu
istiesu ji pametei, ar paemei preke ir su antpaudu kad preke isduota ji
tiesiog sunaikinai ir vel nori tokios pacios prekes?