Tema: Re: CROSS: neteisingas produkto aprašymas (Samsung Galaxy Tab 10.1)
Autorius: Rrr
Data: 2012-01-09 20:21:13
1024 x 600 ant 7" yra labai normalu - mano manymu, per akis uztenka ir 720p
ziurejimui ir browsinimui. Be to, toki gali isikist i talpesne kisene ar
piderastke ir nesukt galvos. 10" jau reiks kuprines ar tashes. Svoris
skiriasi labai zymiai, 7" wide galesi vienoj rankoj laikyt - 10" jau bus ne
kas. Specifikacijos/darbo laikas abieju beveik vienodas. Siulau pasibandyt
analogus 7 ir 10", tada pamatysi kuris praktishkesnis realiame gyvenime. Uz
2k LT as galiu pasimt tikrai gera 10" netbooka ir isidet i ta pacia
tase/kuprine, be to, bus patogiau ant stalo laikyt (nereiks visokiu atramu),
o ir daugiau visko eis, svoris skirsis ne taip jau ir zymiai.