Tema: Re: Nuo ko pradeti ?
Autorius: pjezo
Data: 2012-01-08 16:28:40
dar prikolniau, kai kos kurajobas purvinas kaio velnias ateina ir sako "e syta ileiskice man reik nuoryci"
ir kadangi nuorinimo taskai aukstai, dar atejas "taburiece duokice nu"
neskaitant kad sugebama aptaskyti dar ir sienas nuorinimo proceso metu.

ir demesio- klausimas:
- nch del visu geroves ir patogumo turi kenteti TIK vienas paskutinis aukstas?
ir visa tai su salyga, kad jokios salygos (apsunkinimo) isigyjant nekilnojamaji turta nera, servituto "ileisti kiauliu santechnika nuorinimui" nera.