Tema: Re: Snoras / SEBas
Autorius: V
Data: 2012-01-04 21:56:43
jei pinigai is snoro (indeliu draudimo), tai uz pirma pervedima i nurodyta
saskaita ar isgryninima mokescio neima;
manau kad sebe gulintys is indeliu draudimo pervesti pinigai nera laikomi
indeliu ar einamaja saskaita, ir jokie procentai uz juos nemokami, kol tu ju
kur nors nepervedi;
o jei 5 metus nesikreiptum su prasymu pervest ar atsiimt, tai pinigeliai ir
dingtu;
jei snoro pinigam atsidarei saskaita sebe, jie ten pervede (nemokamai), ir
tada bandysi isgrynint - teks moket;
del mokesciu atsiimant terminuota indeli, tai reik skaityt sutarti ir banko
ikainius, klaust banke;
anksciau pvz. swedbanke buvo taip, kad jei pasidedi terminuota inesdamas
grynais, o pasibaigus terminui grynais pasiimi, tai uz isgryninima moket
nereikia;
jei kazkokias operacijas darei ir terminuotus indelius dejai per internetine
bankininkyste, tai isgryninant jau reikia moket net jei ten buvo
terminuotas, bet ne grynais, o per interneta;
variantu issigryninimui nieko nemokant nelabai yra;
nebent kelis menesius zaist bankomate su kortele imant tokias sumas, kad
nebutu virsytas limitas uz kuri jau reik moket ar pan.;
kiti bankai uz isgryninima ima 0.6%, tai jei sebe 0.8%, gal galima siek tiek
sutaupyt atsidarius saskaita kitur, internetu pervest, ir grynint kitam
banke; bet reiktu pasiziuret ikainius ir pasiskaiciuot ar verta tuo uzsiimt;