Tema: Re: IV Mokesciai ir kas tas yra laisvoji profesija?
Autorius: ManXP
Data: 2012-01-03 19:26:37
O dar buna, kad po ju paaiskinimu tenka per teismus eit, kai veliau
inspektorius nusprendzia, kad jam giliai px ka tau kitas darbuotojas aiskino
:)

"Juozas"  wrote in message news:jdv9vh$v43$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.vmi.lt/lt/?itemId=10821494

Bet iš esmės, nesigėdink paskambinti 1882, kainuoja kaip paprastas
skambutis ir su kai kada pasitaikančiomis išimtimis viską papasakoja
labai aiškiai, pateikia skirtumus paprastai ir t.t.