Tema: Re: Pokalbiu irasinejimas
Autorius: Baterijus
Data: 2011-11-24 13:48:13
Aš ir taip visą laiką galvojau ir galvoju. Bet va kolega aiškina, kad yra
priešingai. Dar vakar su "teisininkus" kažkokiu pasikonsultavo, kuris
pasakė, jog galima įrašinėt, bet negalima duot paklausyt tretiems asmenims,
nes tai kišimasis į privatų gyvenimą. Žodžiu, neaiškumas yra ir noriu
pasiremti kokiais nors įstatymais. Googlinau, bet nieko neradau gero. Ir
jaučiu neradau todėl, kad tiesiog nėra tai ribojančių įstatymų.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Bendru atveju savo pokalbi irasineti gali. Irasas - tai tik priemone
fiksuoti pokalbiui. Teisme naudoti irgi gali, tiek CK, tiek BK procese. Vien
tik argumento, kad "as cia prisipazinau, nes nezinaojau, kad irasineja"
nepriimti irodymo tyrimui neuzteks.

"Baterijus"  wrote in message news:jala3o$9e8$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
susiginčijom su kolega dėl pokalbių įrašinėjimo teisėtumo.
Kalba eina apie pokalbių įrašinėjimą, kai įrašantysis pats dalyvauja
pokalbyje. Apie svetimų pokalbių įrašymus nekalbam.
Kaip suprantu, įrašymas paprasto pokalbio į diktofoną ir įrašymas
telefoninio pokalbio kažkiek skiriasi. Tiesa?
Kokios galimybės panaudoti tokius įrašytus pokalbius teisme (pagal CK ir BK
gal skiriasi?), juos platinti viešai ir t.t.?

Žodžiu, skelkit viską ta tema. Aš buvau šventai įsitikinęs, kad įrašytą
pokalbį, kur pats dalyvauju, galiu naudoti kaip tinkamas, bet po truputį
linkstu link to, jog esu neteisus, arba teisus tik iš dalies.