Tema: Re: Automobilio garantinis
Autorius: Night
Data: 2011-11-21 11:13:28
Matai, tamstos (aka mano) masina man darbui kaip ir nereikalinga - tik bonusas galima sakyti, tai jei
ryta palieku masina servise, o po darbo pasiimu - vadovams kaip ir px... Na nebent tik kad
susinervinse per diena sedziu kenkia darbo kokybei :) O jei rimtai - tai pasnekesiu, tik kazkaip abejoju,
kad sutiktu drastisku veikmu imtis del dileriu, nors to labai reiktu...