Tema: Re: del registruotu laisku siunciamo turinio veiksmingumo
Autorius: raibutis
Data: 2011-11-04 16:15:07
...taip, pasirodo notarai ramiai teikia registruotu laisku issiuntimo - t.y.
patvirtinimo kad butent su tokiu ir tokiu turiniu jis buvo issiustas tam ir
tam - ir atlieka pilna procedura - t.y. nuo turinio surasymo, patvirtinimo,
ivokavimo, registru del adreso tvirtinimo, laiskanesio iskvietimo,
issiuntimo bei to lapelio jei reikia gavimo atgal ..

Kainos +/- 30-50Lt uz viska ;)