Tema: Re: Kasos perskaiciavimas prekybos centruose
Autorius: Fred
Data: 2011-10-30 00:22:09
    O jei ta paimta stambesne kupiura nuejo i kisene, o i kasa buvo ideta tokia, is kurios ir duota graza? Pirkejas ne visada akylai ziuri i kasininka, tokia machinacija ganetinai imanoma kasose, kur nedaug akiu mato.
    Jei kasininke sazininga, ir klaida ivyko per klaida, tai perskaiciavimas turetu padet, bet juk klientas apriori nezino, ar kasininke sazininga.