Tema: Re: Lietuva paduota i teisma del draudimo registruoti desiniavairius automobilius
Autorius: 911
Data: 2011-10-28 00:26:25
yra ES direktyva ir viskas, bet aisku kad  yra kruvos variantu apribot.
pradzioj tai reik suprast dalyka kad registravimas nuo explotavimo skiriasi.
TA, CA gali ribot visaip, ypac kainom ;)
O ir kiek esu mates ta pati praktika visur, registruot TURI BUTI GALIMA. gi ES.
o saugumus xujiumus ir t.t. tada derinam kitu klausimu... (idomuar net imanoma tokiai lt sulaukt acakymo iklausima :DD
 bet px, vistiek leis registruot, nemanau kad kazkas pabloges..