Tema: Re: buto privatizavimas/issipirkimas
Autorius: eex
Data: 2011-10-23 20:13:03
Taip, principas toks, taciau esme ta, kad tie investiciniai cekiai buvo
panaudoti po antrosios santuokos. ir jie buvo mano mamos, t.y. antrasis
vyras prie buto issipirkimo neprisidejo. vat man ir klausimas, kaip toks
issipirkimas yra traktuojamas. nes kiek suprantu, vistiek tokiu atveju tai
laikoma kaip bendru seimos turtu, ir skyrybu atveju butas dalinamas per pus.