Tema: Re: Q:del darbo
Autorius: Sail
Data: 2011-10-20 17:00:58
Atleidzia uz pravaikstas, ka dar tau gali padaryt?

Jei pasirases pilnos materialines atsakomybes sutarti ir turi paemes ir
negrazines vertybiu, tai bando tave pratraukt. Jei ne, nelabai matau, ka tau
gali padaryt.

Padek pareiskima, atidirbk dvi savaites ir issiskirkit graziuoju. Taip
niekada nepralosi.