Tema: Re: domeno peremimas
Autorius: Robertas
Data: 2011-10-19 11:39:47
Sia savaite kolega pasakojo apie domenu susigrazinima is tokiu zmogu
kurie noredami pasipelnyti isigyja prazioplintus domenus, sake jau yra
teisine praktika ir tinkamai viska sutvarkius be problemu atgaunami
domenai. Nusiusiu jam maila, kad parasytu placiau nuo ko pradeti, nes
uzvakar susirgo, paskui permesiu info cia.