Tema: Re: IV keli kl.
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-10-12 15:27:51
Laba,

    Dekui uz atsakymus! Pamirsau pamineti, si veikla man butu pagrindine veikla, ta prasme niekur nedirbu, uzsiimciau vien tik individualia veikla, tai PSD tikrai reikes moketis, praktiskai nebus tada ir jokiu autoriniu sutarciu nieko, viskas bus daroma per IV, del ko ja ir imsiu.

> Jei nedirbi pagal darbo sutarti, reikia moketi kas men min 72 Lt, nezinau ar
> tuos minimum 72 Lt/menesiui reikia susimoketi metams pasibaigus jei dirbi
> kitur, o 9% nuo apmokestinamu pajamu sudare maziau negu 72 Lt.

Reiskias greiciausiai deklaravimo metu? na kitaip gi neina zinoti kokios gale metu bus tos pajamos ir t.t...

> Pirkimo - pardavimo kvita arba saskaita-faktura.
> http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000087163&tree_id=1000001697

Saskaita faktura butu geriau, ipac jei galima laisva forma ant tiesiog paprasto A4 formato lapo atspausdinti?

> http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000102679&tree_id=1000001698
> http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=235041
> Daug raidziu ten :-)
> imho, galima kompiuteryje vesti ir spausdinti.

Na reiks sita patikslinti :)

> Dar turek omenyje, kad jei nori tureti ilgalaikio turto (kompa, automobili
> ir pan.)  ir ji nudeveti (kasmet nurasineti i sanaudas dali isigytos vertes)
> tai, kiek pamenu, reikia vesti apskaita dvejybiniu irasu (normali
> buhalterija), tada nereikia pildyti pajamu-islaidu zurnalo, bet is kitu
> registru turi buti galimybe paskaiciuoti mokescius.

Sitas bus gal veliau aktualu, bet greiciausiai reiks jei seksis man tas visas reikalas ir neteks subankrutuot :) nors visiskai zalias apie tai.. :/

BR,
JDM.