Tema: Re: Sklypo isdalinimas, kai dalis sklypo arestuota
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-12 10:56:29
1. Arestas uzdedamas tam tikrai disponavimo formai. Jei antstolis sako, kad
arestas neapima teises pertvarkyt - kame problema?
2. Mergaite PASAKE, teisininkas PASAKE. Nu tu mane supratai?

"sid"  wrote in message news:faha97994t1tm5parqamjbehu23f467k7g@4ax.com...

Jau atsisake, tik pradzioj mergaite pasake vienoke versija, tada
pasiskambinau ju teisininku pasake kitokia. Tas man abejones sukele...

Siaip zemes istatyme yra punktas, kad negalima nieko daryti su
arestuotu sklypu. Bet ten aiskiai neapibrezta, ar tai galioja, jeigu
sklypas pilnai arestuotas, ar jei tik dalis ir t.t.

Kaip suprantu iseitis yra teismas. Bet neisivaizduoju kiek tai
uztruks, kainuos.