Tema: Re: PCAD
Autorius: Kestas.
Data: 2011-10-07 15:20:42
> Neaisku kaip ten draudimas ka ziuri, savo duomenu bazeje turi isivede tevu
> adresa, kur as jau ~15m negyvenu... pastoviai ten laiskai eidavo su
> pasiulymais, polisai ten pastu ateidavo. Tik pries kokius metus-du pradejo
> nauju adresu eiti, bet sumos kaip mazejo kiekvienais metais taip ir toliau
> mazeja...

Pvz Ergo atvje, kaip prikibo pirmos auto reigstracijos vieta taip atsikratyt neina :)
Po to jau ir inetu esu pas juos pirkes registruodamasi jau kitam miete, ir net gyvai
kazkokiam larioke prekybcentryje su agentu taisem duomenis ir vistiek po keliu
men. zvilgtelejau i tai ka man ten isdave - vistiek seni duomenys.