Tema: Re: Pakomentuokit banko veiksmus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-04 17:20:08
Nepainiok buhalterinio ir komercinio kurso. Paprastas pavyzdys. Ryt pizdiec
euro zonai pareina. Oficialus kursas isliks koks buves. Taciau bankas gali
eura pirkti kad ir po 0,01 Lt. Arba atvirkscias variantas - pizdiec mums. Ir
joks bankas nebus ipareigotas tau parduoti eura uz oficialu kursa.
Maksimumas kas yra - tik LB rekomendacijos del svyravimo koridoriaus plocio.

"DRX"  wrote in message news:j6f327$tke$1@trimpas.omnitel.net...

ne tame esme ar perdaug ar permazai sumokejau. sumos vos virsyja 100e kursas
taip pat svyruoja 4sk po kablelio.
bet is principo jis negali svyruoti nes LT ir EUR kursas nesvyruoja.

--
------