Tema: Re: Kokiu greiciu galima kirsti sankryza per zalia sviesa?
Autorius: Fred
Data: 2011-10-03 21:31:56
    Atleiskit, tikrai kaltas, zioplas esu, nu nieko negaliu padaryt su savim ...
"Reakcijos keliu" as pavadinau atstuma, kuri pravaziuoja automobilis per laika, kuris reikalingas zmogui paspausti stabdzio pedala pamacius kliuti. Nuosirdziai apgailestauju, kad nezinau, kaip vadinasi sitas terminas, tikrai buvo per chirurgijos egzamina ir per LOR egzamina sitas klausimas, dar puse metu per kanalu gydymo cikla apie tai moke, bet pamirsau ... Dovanokit :)