Tema: Re: patarimu del pozeminio parkingo uzimtos vietos
Autorius: pjezo
Data: 2011-10-03 10:44:16
nebuciau tuom toks tikras.
analogiska situacija daugiabuciu ispirkti kiemai.
tarkim pas mus visa aikstle priklauso bendrijai (nupirkta is statytojo kartu su butais), statosi kruva gavrku ir aplinkiniu namu.
kazkaip labai abejoju ar apribojimas naudotis turtu (kito namo gyventojo auto blokavimas savu) butu tesetas.

o pozeminio parkingo atveju- panasi situacija- numeracijos suzymejimas, ne itin ka duoda.
IMHO realiausia iseitis- itvirtintas i gridini aka"blokatorius neleisiantis ivaziuoti i tuscia vieta...

o siap tai tie pozeminiai parkingai, su musuose vyraujanciu mastymu/kultura ir parkingu (bent kaikuriu matytu) ankstumu- tai gyva beda.
pavargt galima kaimynei blondei aiskinant kad negerai belekaip masina palikti - nesupras...