Tema: Re: Del darbo etatu
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-30 14:29:00
grubiai, kad per visas nedaugiau 12 val per diena gautusi :)

Kaip ta kontroliuoja - kolkas beveik niekaip. Bet yra atveju (net ziniasklaidoje buvo) kai pagaudavo koki valdininka dirbanti x darbovieciu ir sudejus tabeliu duomenis gaudavosi kad jis dirba virs 24 valandu ta para ar panasiai :) Darbo inspekcija turetu tai kontroliuoti, bet kolkas neturi labai realiu galimybiu, bet nubausti gali jei isaisketu toks faktas (pvz tikrina susijusias imones)
Nezinau kiek tai oficialu, taciau yra darbo inspekcijos aiskinimas, kad jei priimi i darba zmogu darbdavys turi gauti is darbuotojo patvirtinima arba, kad tai jo pagrinidine darboviete, arba, jei nepagrinidine, tai pateikti ju grafikus ar kazkaip patvritiniti, kad nedirbs daugiau 12 valandu. Kaip daznai buna, yra taisykle, ja pazeidineja darbuotojas, bet kaltas lieka darbdavys :)

T:)