Tema: Re: Namo pirmininke ir sutartys
Autorius: Laurynas
Data: 2011-09-29 23:33:57
"vaikis" <nera@nera.lt> wrote in message
news:j61v6i$rln$1@trimpas.omnitel.net...
> Gera diena.
> Kiek laisvai gali namo pirmininke pasirasyneti sutartis?
> Vyksta projekto paruosimas namo renovacijai. Projektuotojai, veluoja
> darbus atlikti pagal sutarti ir praso nukelti darbu pabaiga 2 menesiems.
> Pirmininke be mano/musu zinios pasirase sutarties pratesima. Kiek laisvai
> ji gali sprest tokius klausimus? Istatuose tai turi buti apibrezta ar kur?
> Aciu uz patarimus.

pasirase ne sutarti, o jos pakeitima. Ar buvo kur grieztai nurodyta, kad
terminas galutinis? Ar toks pirmininkes veiksmas padarys zalos, o gal kaip
tik, atnes naudos, nes renovacijos procesas nesustos? Per mazai
informacijos, kad butu galima atsakyti galejo ar negalejo. Istatymas visu
atveju nedetalizuoja, yra tokio bendro pobudzio norma 8) atstovauja
bendrijai pagal savo kompetencija, sprendzia kitus klausimus, susijusius su
bendrijos veikla.