Tema: Re: kaimynes pokstai. Teisiniai sprendimai yra?
Autorius: zigmo
Data: 2011-09-28 10:09:05
na gal neaiskiai issireiskiau:) nebijau as tos bobutes, ir nebijau kreiptis nurodant savo kontaktus.
Tiesiog klausimas kokie teisiniai veiksmai is mano puses turetu sekti kad pasiekti jog uz sugadinta turta butu atlyginta.

Variantas A - kreiptis i igaliotini rastu. Variantas tinkamas. Ar yra dar patarimu?

ps. patarimai kaip apkakoti bobutes duris ar issikelti i kita vieta gyventi - nedomina:)