Tema: Re: Mato baldai - šaragių šaragė
Autorius: Rimas
Data: 2011-09-23 14:03:47
Aiškinu dar katą - sakė, kad baldai JAU PAGAMINTI.
O, kad paskui nevežė, nes neprikrauna fūros ar dar ko, tai koks mano
reikalas? Tegu ir aiškinasi pardavėjas su gamintoju tie su tiekėjais -
prie ko čia aš?

Nieko nesakyčiau jei būtų sakę: "standartiškai užtrunkam apie mėnesį,
bet gali atskirais atvejais užtrukt iki dviejų mėn." O ne: "Pirkit
šiandien, kitą savaitę gausit, nes kaip tik šitas modeliukas pagamintas
salono užsakymu ir kitą savaitę atvyksta".

Duodu 100 procentų, kad tą dieną nieko nebūčiau pirkęs, jei būtų pasakę
standartines tiekimo sąlygas. Būčiau dar pasiieškojęs kokią sav, o tada
gal ir grįžęs pas juos tų baldų (jei nebūčiau dar ko užmatęs kitur).

O dabar jaučiuosi išdurtas.