Tema: Re: kelio uztverimas
Autorius: servisas
Data: 2011-09-23 12:29:39
Na, galiu pasakyt, kad nuo tos fermos nesimato nei upes, nei ezero uz keliu
simtu metru, nes ten kalnai pakalnes. Ir kai nevazinejamas sunkelis eina per
tokius kalnus ir klonius, priedo toliais lietingais metais kaip siemet, yra
didele galimybe sesti ir savo apzvalgos plote nematyti nei vieno gyventojo,
kuris galetu padet.